Tváre BANDI

Vychádzajúca herecká hviezda Vojtěch Babišta – tvár módnej značky Pánske obleky BANDI

V súčasnej dobre sa objavuje na filmových plátnach a získava si čím ďalej viac fanúšikov mladý nádejný herec z Ostravy. Novou hviezdou českého šoubiznisu je Vojtěch Babišta.

Herec Vojtěch Babišta je oficiálna tvár módnej značky BANDI
Herec Vojtěch Babišta je oficiálna tvár módnej značky BANDI

Charizmatický herec má za sebou účinkovanie v obľúbených seriáloch ako je Ordinace v ružové záhrade, Modrý kód alebo Ulice. V role záchranára sa objavil i v nedávnom televíznom filme Dukla 61. Vojtěch mal najskôr našliapnuté ku kariére profesionálneho hráča squashu v českej reprezentácii. Kvôli zraneniu ju musel prerušiť. Začal sa tak naplno venovať nielen herectvu, ale tiež napríklad moderovaniu a modelingu.

Taktiež aj v modelingu má Vojtech za sebou veľmi úspešnú kariéru. Ujal sa roly tváre značky Pánske obleky BANDI po boku takých osobností, ako je napríklad herec Martin Stránský alebo Petr Štepánek. Bude sa tak podieľať na pripravovaných kampaniach. Zúčastní sa profesionálneho fotenia a natáčania reklamných spotov. Nechýba ani v novej  reklame značky BANDI ,,Ideš na ples?“ viz nižšie.

Pozrite sa na exkluzívne fotografie Vojtěcha Babišty v elegantnom oblečení módnej značky Pánske obleky BANDI.

Herec Vojtěch Babišta v pánskej veste Ortisey
Herec Vojtěch Babišta v pánskej veste Ortisey
Herec Vojtěch Babišta v obleku BANDI
Herec Vojtěch Babišta v obleku BANDI
Ak si myslíte, že by sa táto stránka mohla páčiť niekomu z vašich priateľov, zdieľajte ju na svojom profile:

Nenechajte si ujsť novinky

Zadajte svoj email a vďaka pravidelným newsletterom vám neuniknú žiadne novinky, akcie ani výpredaje.
Budete vždy držať krok s aktuálnymi módnymi trendmi. A navyše ušetríte.

i
Nenechajte si ujsť jedinečné tipy na zľavy, akcie a výpredaje, vďaka ktorým ušetríte až niekoľko stoviek. Neuniknú vám ani novinky a užitočné rady, ktoré vám zaistia, že budete oblečení správne a podľa najnovších módnych trendov. Dáme vám o nich vedieť pravidelne (najviac 1x týždenne) prostredníctvom newslettera.