Bandi radí

Úpravy pánskych oblekov podľa vašich mier ZDARMA

Vážime si klientov, ktorí sa rozhodnú pre značku Pánske obleky BANDI. Preto sme pre vás pripravili zvýhodnenie, v podobe úprav pánskeho obleku ZDARMA. Tieto úpravy oblekov robia na predajniach Pánske obleky BANDI profesionálne pánske krajčírky, a to presne podľa noriem a pravidiel pánskej spoločenskej etikety. Vďaka tomu sa môžete spoľahnúť na to, že budete mať oblek prispôsobený vašim mieram tak, aby ste vyzerali dokonalo.

Pozrite sa na podmienky nákupu na úpravu obleku ZDARMA a na cenníky úprav.

Podmienky pre úpravu obleku ZDARMA

AKCIA ÚPRAVA ZDARMA – keďže je úprava pánskeho obleku časovo náročnou prácou, ktorá sa nedá len tak odbiť, môžeme vyhovieť len niektorým klientom. Preto uskutočňujeme úpravy pánskych oblekov a košieľ tým klientom BANDI VAMOS, ktorí si pri jednorazovom nákupe vyberú minimálne pánsky oblek spolu s:

  • kabátom
  • košeľou a doplnkami
  • svetrom a doplnkami
  • obuvou
  • ďalším pánskym oblekom.

Zoznam pánskych doplnkov značky Pánske obleky BANDI

Ak teda jednorazovo nakúpite napríklad pánsky oblek, košeľu a opasok, úpravy budete mať ZDARMA, v rámci AKCIE.

UPOZORNENIE. AKCIA sa netýka úprav detských oblekov a pánskych oblekov vo výpredaji.

Cenník úprav pánskych oblekov ŠTANDARD

ŠTANDARDPopis úpravyCena
Úpravy oblekuÚprava rukávu saka17,61 €
 Úprava dĺžky nohavíc11,73 €
 Úprava pásu a sedu nohavíc9,77 €
 Úprava vesty obleku21,52 €
 Posunutie gombíkov1,96 €
Úpravy kabátaSkrátenie rukávov19,56 €
Úpravy košeleÚprava dĺžky rukávov11,73 €
 Úprava dĺžky košele7,82 €
 Prepasovanie košele13,68 €

Popis ŠTANDARD:

Pánsky oblek zakúpený v predajni BANDI VAMOS. Klient si zakúpi len pánsky oblek, kde sú úpravy nutné. Klientovi musia byť miery upravené tak, aby bol oblečený podľa pravidiel spoločenskej etikety.

Pánska košeľa zakúpená v predajni BANDI VAMOS. Klient nemá konfekčné rozmery a nie je iná možnosť, len si vybrať iný rozmer a upraviť košeľu. Klient nakupuje jednorazovo pánsku košeľu spolu s pánskym oblekom.

Cenník úprav pánskych oblekov

NADŠTANDARD

Úpravy oblekuÚprava rukávov saka27,37 €
 Úprava dĺžky nohavíc17,61 €
 Úprava pásu a sedu nohavíc13,68 €
 Úprava vesty obleku31,28 €
 Posunutie gombíkov3,52 €
 Skrátenie náramenice52,78 €
 Prepasovanie saka46,91 €
 Úprava šírky nohavíc19,56 €
 Zníženie pásu v PD u nohavíc27,37 €
 Skrátenie saka46,91 €
 Zabranie pásu a sedu do bokov27,37 €
Úpravy kabátaSkrátenie rukávov29,32 €
Úpravy košeleÚprava dĺžky rukávov15,64 €
 Úprava dĺžky košele9,77 €
 Prepasovanie košele17,61 €

Popis NADŠTANDARD:

Pánsky oblek zakúpený v predajni BANDI VAMOS. Klient trvá na úprave, ktorá je mimo rámec štandardnej úpravy, napr. trvá na zúžení nohavíc alebo saka v modeloch jemne zoštíhleného strihu na úroveň modelu zoštíhleného a podobne.

Pánska košeľa zakúpená v predajni BANDI VAMOS. Klient nemá konfekčné rozmery a nemá inú možnosť, len si vybrať košeľu v inom rozmere a upraviť ju. Klient si nezakúpil ku košeli pánsky oblek.

Úpravy AKCIE ZDARMA a ŠTANDARD, majú prednosť pred úpravami NADŠTANDARD. Z tohto dôvodu môžu vyplývať dlhšie čakacie lehoty. Termíny vyhotovenia 14 dní a viac nie sú výnimkou. V prípade časového a trvalého sklzu v úprave ŠTANDARD, nemusí byť požiadavka na úpravu cudzieho produktu prijatá.

Čo ak nevyužijete možnosť krajčírskej úpravy zdarma v deň nákupu?

Nevadí, v prípade, že zákazník ihneď nevyužije svoj nárok na úpravy zdarma, môže si ich uplatniť neskôr. Najneskôr však do 30-tich dní odo dňa nákupu. Po uplynutí tejto lehoty budú všetky úpravy všetkým zákazníkom spoplatnené podľa platného cenníka.

UPOZORNENIE. Pri prinesení obleku na dodatočnú úpravu, je potrebné mať oblek vyčistený v čistiarni, a to z hygienických dôvodov.

Nárok na štandardné úpravy zdarma sa vzťahuje na zákazníkov, ktorí splnia podmienky AKCIE ÚPRAVA ZDARMA, alebo na VIP zákazníkov, prípadne na zákazníkov, ktorým sú štandardné úpravy obleku ponúknuté pri vybraných oblekoch.

Riešenie v prípade nezhody

Ak nastane nezhoda medzi klientom a poradcom BANDI, či ide o úpravu ŠTANDARD alebo NADŠTADARD, má rozhodujúci význam na určenie úprav poradca. Ak s rozhodnutím poradcu klient nesúhlasí, môže sa obrátiť na manažéra predajne k prehodnoteniu daných úprav a následnému potvrdeniu, či vyvráteniu rozhodnutia poradcu.

Mohlo by vás zaujímať