BANDI radí

4 tipy, ako sa správne obliecť, aby ste boli na obchodnom jednaní úspešní

Vedeli ste, že vás ľudia hodnotia podľa toho, ako sa oblečiete? Vďaka dobre sediacemu outfitu môžete uzatvoriť mnoho nových obchodov a výhodných partnerstiev. Správne zvoleným oblekom reprezentujete nielen vašu firmu, ale zároveň tiež pôsobíte profesionálne a sebaisto. Dojem, ktorý vzbudíte na prvej obchodnej schôdzke aj na každej ďalšej, je kľúčový pre váš biznis a úspech podnikania. Stačí sa riadiť niekoľkými jednoduchými základnými pravidlami.

Ideálny outfit na obchodné jednanie
Ideálny outfit na obchodné jednanie

1. Oblek základ úspechu

Majte na pamäti, že šaty robia človeka. Prvý dojem je vždy najdôležitejší a na ten máte len jeden pokus. Na prvú obchodnú schôdzku zvoľte najlepšie tmavý matný oblek, v ktorom sa cítite pohodlne a dokážete v ňom bez problémov stráviť celý deň. Na každú ďalšiu schôdzku voľte rôzne farby košieľ aj kravát, aby klient nenadobudol dojem, že chodíte stále v tom istom a nedbáte o seba. Farby hrajú v obchodnom svete dôležitú rolu.

2. Reč farieb

Viete, že voľbou farieb môžete ovplyvniť vaše okolie? Všeobecne by ste mali vyberať neagresívne farby v jemných tónoch. Oblek na obchodné schôdzky nemusí byť vždy čierny, ale môžete zvoliť aj tmavomodrý alebo sivý, ktorý zdôrazní váš profesionálny vzhľad. Na prvú schôdzku odporúčame bielu košeľu, symbolizujúcu čistotu, zodpovednosť a profesionalitu. Pozrite sa na elegantné biele košele, v ktorých budete na klienta pôsobiť dôveryhodne. Keď si získate jeho dôveru, bude s vami ochotnejšie spolupracovať. Ideálnou voľbou je tiež červená kravata, ktorá dáva najavo, že svojej práci rozumiete a veríte v to, čo robíte. Vhodnými farbami na ďalšie schôdzky sú námornícka modrá, marhuľová, bordó alebo svetlomodrá, ktoré môžete perfektne oživiť napríklad prúžkovaným vzorom.

Príklad outfitu na ďalšie obchodné jednanie
Príklad outfitu na ďalšie obchodné jednanie

3. Na detailoch záleží

Pri výbere outfitu starostlivo dbajte na celkovú zladenosť. Kožené šnurovacie topánky sú v tomto prípade jedinou správnou voľbou. Čiernu obuv vynosíte k akémukoľvek obleku, k modrému a sivému obleku sa v pracovnom prostredí hodí skvele hnedá obuv. Nezabúdajte však rozhodne na detaily, ponožky by mali farebne ladiť s nohavicami. Ideálnym doplnkom sú potom napríklad hodinky alebo kožená aktovka, ktoré perfektne zvýrazňujú vašu profesionalitu. Prečítajte si, ako kožená aktovka ovplyvňuje obchodných partnerov.

4. Čomu sa naopak vyhnúť

Vyvarovať by ste sa mali lesklých látok a krikľavých farieb, ktoré pôsobia nedôveryhodne a agresívne. Voľte skôr matný tmavý oblek, ktorý vzbudzuje dôveru. Dajte si pozor, aby rukávy košele boli vždy dlhšie než pri saku, dĺžka nohavíc obleku by mala končiť pár prstov nad zemou. Nezabudnite ani na reč tela – stisk ruky by nemal byť príliš pevný ani príliš jemný, nehrbte sa, pozerajte sa klientovi do očí. Každý detail môže byť dôležitý pre váš úspešný obchod.

Kde kúpite dokonalé oblečenie na obchodné jednanie?

Pozrite sa na elegantné obleky, ktorými urobíte perfektný dojem. Navštívte predajňu, kde vám odborní poradcovia pomôžu vybrať skvele sediaci oblek, prípadne ho aj na mieste zadarmo upravia profesionálne krajčírky. Vyberte si vašu najbližšiu značkovú predajňu Pánskych oblekov BANDI, kde sa môžete obliecť kompletne od hlavy až k päte.

Nakupujete radi z pohodlia domova? Elegantné košele, pánske kravaty aj koženú obuv vyberajte v e-shope www.BandiVamos.sk.

Ak si myslíte, že by sa táto stránka mohla páčiť niekomu z vašich priateľov, zdieľajte ju na svojom profile:

Nenechajte si ujsť novinky

Zadajte svoj email a vďaka pravidelným newsletterom vám neuniknú žiadne novinky, akcie ani výpredaje.
Budete vždy držať krok s aktuálnymi módnymi trendmi. A navyše ušetríte.

i
Nenechajte si ujsť jedinečné tipy na zľavy, akcie a výpredaje, vďaka ktorým ušetríte až niekoľko stoviek. Neuniknú vám ani novinky a užitočné rady, ktoré vám zaistia, že budete oblečení správne a podľa najnovších módnych trendov. Dáme vám o nich vedieť pravidelne (najviac 1x týždenne) prostredníctvom newslettera.